Διάφορα σχολικά...και όχι μόνο
Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010
Σήμερα στο σεμινάριο ξεκινήσαμε να φτιάξουμε ενα blog. Γιατί θέλουμε να φτιάξουμε blog αγνοώ αλλά μάλλον κάτι θα χρειάζεται.....
Καλή αρχή λοιπόν και βλέπουμε....!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου